BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008 m. lapkričio 19 d., trečiadienis

Snaigės


Nutiko kažkas nepaprasta ir neapsakoma žodižias...

Šiandien 4 valandą ryto mane pažadino už lango "kovojančių"katinu urzgimas.

Jis truko taip ilgai,kad prisiverčiau išlipti iš lovos ir atsidaryti langą.

Iš lovos lipau galima sakyti "ne ta koja" ,kadangi buvau labai nepatenkinta ir užsimiegojusi.

Pravėriau langą ir išvydau nuostabų vaizdą:visas mano kiemas buvo padengtas pirmu puriu sniegu.Tai privertė mane nusušypsoti:norėjosi šokti pro langą ir bent akimirką pasidžiaugti artėjančios žiemos malonumais.Bet staiga "įsijungė" protas-jei šokčiaiu pro langą būtų sunku įlipti atgal ,na o jei eičiau pro duris priklečiau tėvus ir be to dar sušalčiau...

Taigi neliko nieko kito ,kaip tik gryžti į lovą isiklausyti į nakties garsus (po minutės katinai ir vėl pradėjo urgzti) ir galiausiai saldžiai užmigti,bei laukti geresnės progos pasidžiaugti artėjančia žiema.:)

2 komentarai (-ų):

Rose rašė...

Aš tiems katinams galvą būčiau nusukusi xDD tavo vietoje ;P
O taip su pirmuoju sniegu :P

Juste_08 rašė...

Tai kad nemačiau aš tų katinų xDDDDD ir tave :)