BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008 m. lapkričio 16 d., sekmadienis

Drama


Norėčiau jums papasakoti,apie savo dramos studiją.Tai pati nuostabiausia vieta ,kurioje atiduodu visa save ir jaučiuosi begalo laiminga:) mano dramos studija vadinasi "Išgelbėti" šis pavadinimas kilo nuo vieno mūsų spektaklio "išgelbėti?"Šią dramos studiją lanko begalo talentingi ir linksmi žmogeliukai,kuriuos aš be galo be krašto myliu:)turiu pačią pačią nuostabiausia režisierę visame pasaulyje:) tik ji mano "tyliame" būde sugebėjo įžiūrėti karingą ir žavų charakterį (kai kūrėme spektaklį "Aš vejuosi vasarą").Tuomet man atiteko karingojo kmynų vado vaidmuo ir po šio spektaklio aš pirmą kartą gyvenime pajutau kas yra triumfas.Už viską amžinai būsiu jums dėkinga.Šios nuostabios režisierės dėka aš supratau,kad mano vieta teatre ir kad čia aš esu laimingiausia...Galėčiau kalbėti ir kalbėti apie tai,kokia nuostabi mūsų dramos studija,kokia kūribinga yra mūsų režisierė,bet iš esmės tik pilstyčiau iš tuščio į kiaurą...taigi viliuosi,kad mums pavyks visi planai ir mes ilgai ilgai gyvuosime:)

2 komentarai (-ų):

Do rašė...

Linkiu sėkmės tau dramoje. :)

Visada būsiu su tavim ir tave palaikysiu. ;>

Juste_08 rašė...

aciu:)) man tai labai labai svarbu