BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008 m. lapkričio 18 d., antradienis

Paslaptys


Šiandien aš susimasčiau-mūsų gyvenimas ir visa kas aplink mus yra begalo paslaptinga.

Štai girdėjau,kad šiandien snigo...hm gaila,kad to nemačiau,Tegaliu tik įsivaizduoti,kaip vidury anglų kalbos pamokos už lango pradeda snigti.O juk visa tai taip paslaptinga:besikeičiantys metų laikai,saulė,sniegas,žolė ir tas vaikiškas kalėdų laukimas.Taip aš laukiu kalėdų labai laukiu.Tos kalėdinės dienos suteikia daug laimės.Visi žmonės aplinkui atrodo žymiai laimingesni.

Šiandien aš daug masčiau apie viską:pradedant artėjančia žiema,baigiant diena,kuri niekada jau nebepasikartos,baigiant žmonėmis,kuriuos matai galbūt paskutinį kartą gyvenime,,,

Mūsų pasaulis kupinas paslapčių.Ir tai akivaizdžiai matosi ,jei tik nustoji bumbėjas ir apsidairai aplinkui:)nuo šiandien pasauly matau ryškesnėmis spalvomis (dėl to labai dėkoju vienam žmogeliukui)nusprendžiau palikti ramybėje savo praeitį ir gyventi toliau.

Gyvenimas pilnas paslapčių:tai kas šiandien atrodo begalo svarbu,ryt praranda prasmę...

2 komentarai (-ų):

Rose rašė...

Man labiausiai patiko ši eilutė "..Gyvenimas pilnas paslapčių:tai kas šiandien atrodo begalo svarbu,ryt praranda prasmę..."

Bet vaje, kaip tu gražiai rašai. Aš tai žinojau, bet kad taip net nenumaniau. Tu artesnė nei yra ar atrodo :)

Juste_08 rašė...

ačiū:)