BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008 m. lapkričio 17 d., pirmadienis

Laimingasis sekmadienis :-)


Vieną sekmadieno vakarą išsiruošėme į Gedimino Storpirščio koncertą ,kuris vyko Kauno sobore.Et jau seniai teko girdėti tiek žavios gyvos muzikos.Tai buvo tikra atgaiva sielai.Viskas buvo nepakartojama ,o svarbiausia,aplink tvyrojo nuostabi atmosfera :).Norėjosi,kad tai niekada nesibaigtų.Tačiau viskas ,kas turi pradžią turi ir pabaigą...koncertas greit baigėsi,visi po truputėlį išsiskirstė tuo tarpu aš su keletu savo draugių užsilikau.Labai norėjau nusifotografuoti su Gediminu Storpirščiu ,o dar labiau troškau jam pasakyti,kad mano pati pati didžiausia svajonė įstoti į muzikos ir teatro akademiją kurią jis yra baigęs.Žinoma to padaryti aš neišdrysau.Nors draugių dėka turiu nuotrauką su juo...ačiū jums labai:)neesmė,kad toj foto atrodau siaubingai,ji man vistiek labai brangi,juk tai pirmasis aktorius,kurį mačiau savo akimis.Kuris įgyvendino tai apie ka aš labiausiai svajoju...

0 komentarai (-ų):