BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008 m. lapkričio 16 d., sekmadienis

Kažkodėl


Kažkodėl nusprendžiau susikurti elektroninį dienoraštį.Tiksliai net nežinau ,kodėl man kilo ši mintis?Tikriausiai norėjosi kažko naujo ir nepaprasto...Tai va tikriausiai reikėtų prisistatyti:taigi aš esu Justina gimiau 1992 nuostabiojo Rugpjūčio 22 d.Šeip turėjau gimti Rugsėjo 25 ,bet labai skubėjau išvysti šį pasaulį...

Mano pats didžiausias pomėgis -teatras.Nežinau,kodėl taip jį pamilau,galbūt todėl,kad vaikystėje labai dažnai jame lankiausi,o gal todėl,kad jau nuo 4os klasės pradėjau lankyti dramos studija...

Tiesa buvo ir trumputė pertrauka ,kai buvau apleidusi teatra.Tai buvo 7-8 klasėje.Kodėl?Tai dėl tėvų skyrybų ir sugriuvusiu asmeninio gyvenimo.Tiesa,po kelerių metų aš visdėlto gryžau į normalų gyvenimą,9oje klasėje sugryžau ir į dramą.Be vaidybos turiu dar labai smagų pomėgį dainuoti.Lankau dainavimo studiją,kurios dėka lavinu savo balsą.Šiaip esu menininkė.Tik piešti man nesiseka...et kaip aš norėčiau išmokti gražiai piešti,bet tai tikriausiai ir liks tik graži svajonė na ,bet dėl svajonių ir verta gyventi :-).Pirmam kartui tikriausiai tiek.

0 komentarai (-ų):