BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009 m. balandžio 14 d., antradienis

Taaaip tik baigiasi atostogos baigiasi ir gyvenimo džiaugsmai.Nes:
1.Šiandien labai prastai jaučiausi
2.Vėlavau į dramą o kas ten vyko nepasakosiu (viskas lieka tik tarp mūsų-dramiškių)
3.Mokslai...
4.Įtampa
5.Į spektaklį kurį norėjau nueiti bilietų nėra.
Na ir dar begalės priežasčių.Žodžiu-liūdna...
Diena,kai supranti-kad nieko nesupranti,kai susimąstai ar verta stengtis kažką tobulinti,keisti...

6 komentarai (-ų):

Dreams and Lights rašė...

ach, žinau tokias dienas, pas mane tokie jau ištisai mėnesiai, mąstymų, " o kam visa tai", gal praeis vieną dieną:) aukštyn nosis, mes nugalėsim:)

Juste_08 rašė...

Taip.Būna.Žinoma,kad nugalėsim nėra abejonių :-)

Rose rašė...

Net ir patys laimingiausi žmonės nusivilia gyvenimu. Viskas praeinama, viskas užmirštama. ir ateina tik naujii geri laikai bei svajingos dienos :) Tik nereikia pasiduoti silpną akimirką. Šito išmokei tu mane ;*

Juste_08 rašė...

Žinau,kad mokiau tave šito.Žinau.Bet ir man būna silpnumo akimirkų.Ne iš plieno aš :-)

Rose rašė...

Žinau, kad viskas praeis ir tik nusijuoksi vėliau poto. O dabar reik pakentėt. O šitą aš su tavimi. Jei skauda mano sesutei skauda ir man. Mes juk vienas žmogutis <3

Juste_08 rašė...

Ačiū tau :-) (hug)