BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009 m. balandžio 16 d., ketvirtadienis

Šiandien prisiminimų ir įtampos diena.
Rašiau rašinį apie vaikystės nuotrauką,tai prisiminiau vaikystę.
Vėliau,kalbėjomės tema,kuri man kelia labai prastus prisiminimus.
Draugė gerokai susikivirčyjo su klase ir dėl to jaučiuosi nesmagiai.Galėjau bent pabandyti apginti ją.Paskui skaičiau jos blogą kitaip tariant niūrias mintis.Ir pasidarė taip pikta,kad žmonės šiais laikais būna toki žiaurūs.Žinot,aš nesuprantu,koks smagumas apkalbinėti kitus,griauti kito pasaulį jį menkinti?Jūs pateisinat tokius poelgius???
Nekenčiu,kai taip vyksta.Taip aš stengiuosi mylėti pasaulį , suprasti kitus,bet apkalbinėjimo laimės aš nesuprantu.Tikrai.

2 komentarai (-ų):

Rose rašė...

ir aš ten nematau laimės.

Juste_08 rašė...

Et...