BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009 m. balandžio 26 d., sekmadienis

Sunki savaitė.Dar sunkesnė už ir taip beprotiškai sunkų antradienį.Savaitė,kai pasakiau sau-šią savaitę man bus į viską nusispjaut.Bet gaila ne visad išėjo taip lengvai į viską numoti ranka.Atvirkščiai įvyko dar daugiau dalykų,kurie kelia ir šiokią tokią baimę.Baimę,kad gali tekti pasitraukti iš ten,kur esu laimingiausia.O šiaip nieko gero.Liūdesio kupini debesėliai plaukia virš mano pasaulio.










"Tau norisi gyventi,o man norisi numirti..."

6 komentarai (-ų):

Mindaugas rašė...

Nesijaudink. Vėliau pasidarys gera, ma taip buvo. Dabar aš happy, su liudnumo užuominomis, nes vėl pareina liūdnos dienos. ;D

Do rašė...

Tau liūdėt niekas neleis, o ypač aš... ;D Pažvelk pro langą, būk gera.? Ar nematai, kad danguj nėra debesėlių? Ir ypač liūdnų. Pasaulis gražus, taip pat ir gyvenimas - džiaukis juo. Juk pavasaris! :)

Juste_08 rašė...

ačiū jums.Taip už lango-nuostabus oras,tačiau mano mintyse siaučia uraganai nežadantys nieko gera.

Do rašė...

Tik neišžudyk visų... xD

Juste_08 rašė...

visų tai ne xD

Rose rašė...

Ne mes visi savaip numire :D