BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010 m. vasario 20 d., šeštadienis


Na vis neprisiruošiau parašyti,bet manau jau pats laikas :)
taigi trumpa įvykių apžvalga:
Valentino diena buvo nuostabi.Nors nelabai man ši šventė patinka,kadangi pati neturiu TO pačio mylimiausio žmogaus,tačiau tądien beveik visi būna laimingesini ir dėl to labai gera:) šiaip labai jaukiai pasisėdėjom su draugais.Buvo tikrai gera.
Ooo apie šimtadienį visai pamiršau papasakoti.Šiaip jis buvo tikrai nuostabus,bet kol mes į jį nuvažiavome...taigi pačią paskutinę akimirką sugedo mašina ir aš bei Agnė su sijonais (aš dar ir inkariukais) išėjome į stotelę,kur pusvalandį palaukėm mikriuko,o jis taip ir nesustojo.Tikrai nesušalom xD galiausiai atvažiavo vos judantis autobusas...na laimė pavėlavom nedaug.O šiaip viskas tikrai nerealu.Prisišokom iki kojų skausmo ;)
Pradėjom su lietuvių mokytoja taisyti mano kūrinėlį.Pagaliau ledai pajudėjo :)
Šiaip šią savaitę nesveikai kojas skauda.Ir aš tikrai šiandien eidama namo nenuktitau į hm.. balą,tikrai nesušlapau ir batai tikrai netapo pilni vandens xD
Bet visa tai nublanksta prieš kelionę į knygų mugę. :)
Pagaliau realybėje pamačiau Melvin Burgess ir gavau jo autografą,nors tai padaryti buvo ir nelengva bet rezultatas džiugina;)ir šiaip prie įėjimo į knygų mugę nusidriekė nemaža eilė.Teko ir balose pastovėt (nors,kadangi batai ir taip buvo šlaputėliai tai nieko.Pakenčiama.)Dar kartą ačiū,Laura,už puikų laiką :)
Mečiau savo senajį dainavimą velniop ir dabar dainuoju pas visai kitą mokytoją ir man patinka.Net labai.
Ech gaila,kad mano brangiausioji Agnė greit išvažiuos į sanatoriją.Laukia ilgas mėnesis vienatvės ir depresijos...bet nesvarbu,svarbu,kad jai būtų geriau:)
100000 kartą bandau gyventi geriau...
Tai tiek :)

2 komentarai (-ų):

Greta rašė...

Smagu, kai pildosi svajonės. Sveikinu. :)

Juste_08 rašė...

Ačiū :)))