BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009 m. liepos 2 d., ketvirtadienis

Ištraukos iš Richard Bach knygos Džonatanas Livingstonas žuvėdra


" -Tu,Džonatanai,esi ypatingas paukštis,gal tik viena žuvėdra iš milijono yra tokia,kaip tu.Dauguma iš mūsų tobulybės link ėjo be galo lėtai.Pereidavome iš vieno pasaulio į kitą,ir visi jie būdavo panašūs;mes pamiršdavome iš kur atkeliavę,nesukdavome sau galvos,kas mūsų laukia,ir gyvendavome tik šia diena.Ar bent nutuoki,kiek gyvenimų mums teko pereiti,kol supratome,jog gyvenimas-šis tas daugiau negu maistas,kova dėl jo ir siekimas įsitvirtinti Būryje?Mums prireikė tūkstančio gyvenimų,Džonatanai,dešimties tūkstančių.Dar šimtas gyvenimų pralėkė,kol sužinojome,kad apskritai egzistuoja tobulybė,o kol įsitikinome,kad mūsų tikslas pasiekti tą tobulybę ir ją skleisti,-praslinko ir antras šimtas.Žinoma,šis dėsnis galioja ir dabar:koks bus mūsų būsimasis pasaulis priklauso nuo to,ką jau išmokome ankstesniuose.Jei nieko neišmoksi,kitas gyvenimas niekuo nesiskirs nuo senojo."


"-Padėk man,-tylutėliai,tarsi mirdamas sušnabždėjo jis.-Labiausiai už viską pasaulyje trokštu skraidyti...

-Tai sek paskui mane,-tarė Džonatanas.-Pakilk paskui mane nuo žemės ir pradėsime.

-Bet argi nematai?Mano sparnas.Negaliu jo nei krustelėti.

-Meinardai žuvėdra,tu turi teisę būti pačiu savimi,tik savim ir niekuo kitu.Apsispręsk čia ir dabar,ir niekas negalės tau sutrukdyti.

-Ar nori pasakyti,jog aš sugebėčiau pakilti?

-Aš tik kartoju,kad esi laisvas.

-Aš galiu skristi.Žiūrėkite!AŠ GALIU SKRISTI!"

4 komentarai (-ų):

Rose rašė...

Jei tik to norime :P

Aurimas Nov. rašė...

Šita knygutė tai kažkas tokio. Rodos, tuose mažiukuose puslapiuose sutalpinta bemaž viskas, ko reikia idant išsilaisvintum nuo pilkumos aplink save. Super daiktas. :)

Juste_08 rašė...

O taip.Knygelė paliekanti labai labai didelį įspūdį :)

Juste_08 rašė...

Gaila,tačiau nieko nesupratau ;/ bet ačiū :)