BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009 m. birželio 18 d., ketvirtadienis


Ketinau šį įrašą parašyti rytoj bet tiek to :)

Taigi šiandien didžioji diena.Premjeros ir Lauros sutvirtinomo diena.

Iš pradžių apie premjerą.Pirmas dalykas kurį supratau,kad sunkiausia vaidinti "savai" publikai.Kai vienos nei iš tolo nejuokingos scenos metu žmonės kurie turi žemą intelekto lygį pradėjo juoktis tai mane paveikė ir tą sceną padariau dar žiauresnę nei ji turėjo būti.Antras dalykas supratau,kad neesu atspari smūgiams.Paskutinėje scenoje aš apsdumdoma ir pargriaunama ant žemės.Vienas žmogus mane pastūmė taip,kad rėžiausi veidu tiesiai į scenos grindis.Išgirdau garsą,tada žiūrovų reakciją (keista,visi reagavo nuoširdžiai-juoko nebuvo),o tuomet pajutau skausmą.Vėliau pakėlusi galvą pastebėjau,kad mano veidas nusėtas ašaromis.Bet pasitaikius progai sugebėjau jas nusivalyti...

Šiaip viskas praėjo puikiai.Vėliau įkelsiu daugiau nuotraukų iš šio spektaklio.

Sutvirtinimas.Pirmą kart gyvenime tapau globėja.Iš ties geras ir atsakingas jausmas.Na,viliuosi būsiu gera globėja :)

Iš ties neeilinė diena...


3 komentarai (-ų):

Rose rašė...

Kur pas mus gi matyti aukštą koeficiento intelektą turintys žmonės? :D Tokių nėr , be mūsų beabėjo ;DDDD Labai džiaugiuosi, kad viskas šitaip sklandžiai praėjo <33

Auksė rašė...

Sveikinu su premjiera ;]] na aš savo pirmąjį spektaklį atsimenu dėl to, kad jo metu gavau iš vėjo malūnėlio į akį, alkūne trinktelėjau į dekoracija ir kažkas netyčia man perbrėžė delną ;D

Juste_08 rašė...

Agnyt--->Tokių žmonių,turinčių aukštą intelekto lygį tikrai yra :) na buvo kaip buvo :)
Zurka--->ačiū.O taip viskokių nesklandumų per tuos spektaklius nutinka.Per mano patį pirmąjį spektaklį nesklandumų išvengėm,bet manau jis nebuvo įdomus :D