BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009 m. birželio 10 d., trečiadienis

Jaučiuosi pavargus nuo mokslų ir net nuo dramos.Pavargau jausti atsakomybės jausmą už tai,kad neateina kiti,ar būti nekonfliktuojančia ramia būtybe.Manot aš rami?Nė velnio.
Vakarykštis egzaminas tikra jaudulio,baimės ir nepasitikėjimo savo jėgomis maišalynė.Rašinio,straipsnio ir dalykinio laiško temos man įdomios nebuvo.Mintys dingusios.Galiausiai prisiverčiau parašyti rašinį,kuris tikrai nežada nieko gero nes nebuvo įkvėpimo ir gerokai per daug žodžių.Vėliau,atlikinėjant kalbos užduotis mano atsakymai netilpo į paliktas vietas.O kurgi momentas,kai prie manęs atsistojo gerb.pavaduotoja?Tuomet tik įsitempiau ir nesugebėjau nieko parašyti.Dar labai smagu buvo per pertrauką.Kai nuostabioji auklėtoja pasakė kad per mane turėjo eiti pas pavaduotoją ir direktorių dėl to,kad dar neatnešiau pasirinkimo lapo.Ir pagrasino,kad jei jo ryt neatnešiu išbrauks iš sąrašų ir lieps susirast kitą mokyklą.Kokią teisę ji turi man grąsinti?Žinoma,man neliko nieko kito,kaip tik per pertrauką grįžti namo ir atnešti tą lapą.Be abejo vėliau paaiškėjo,kad nebuvau vienintelė neatnešus.
O kur gi dar žodelis KARTAIS kurį reikėjo išnagrinėti morfologiškai.Visai pamiršau,kad tai kvailas PRIEVEIKSMIS,tad vakarykštė diena t.y. birželio devintoji-tarptautinė diena be prieveiksmių.Na,apie egzaminbą tiek.
Šiandien iš ties geresnė diena.Išsiruošėm į miestą,valgėm arbūzą.Et,kaip seniai buvau jį valgius :D.Na o daugiau jau nebežinau ką rašyt.Tai tiek.

1 komentarai (-ų):

Rose rašė...

Pasitaiko tokių akimirkų :}