BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009 m. birželio 25 d., ketvirtadienis

Keletas minčių (faktų) apie teatrą.
Pirmasis žinomas vaidinimas įvyko 1570-10-18 Vilniaus akademijoje.Buvo suvaidinta komedija Herkulis lotynų kalba.Šį spektaklį galima laikyti Lietuvos teatro istorijos pradžia.
Pirmoji oficiali teatro mokykla Lietuvoje buvo įsteigta Kaune 1919m. gruodžio 15d.Iki 1920m birželio mėn.Studija veikė Tautos teatro vardu,o 1920 įsteigus Lietuvių meno kūrėjų draugiją,ši studija perėjo draugijos žinion.Studiją baigė 22 aktoriai.Studijos įkūrėjas-Antanas Sutkus (1892-1968).Tai tik keletas faktų apie Lietuvišką teatrą.Jei jums įdomu-vėliau galėsiu parašyti daugiau.Tie,kas skaito mano blogą žino,kad daugiau apie teatrą rašiau kovo 27 (tarptautinę teatro dieną)

Vakar perskaičiau paskutinius knygos "Sveika,tamsa" puslapius.Knyga man patiko.Tik dabar nebežinau,kokią knygą skaityti.
Tai ką?Vasara?Atostogos?O aš gyvenu drauge su sloga ir skaudančia gerkle.O šeštadienį tas nelemtas koncertas...
Taip taip žinau rašau padrikas mintis.Tačiau nėra apie ką rašyti,o rašyti vis tiek norisi.Ar jums taip būna?

2 komentarai (-ų):

Rose rašė...

Oh taip mano kiekvienas įrašas tikriausiai yra padrikos mintys :D kurias suprantu tik aš na dar kartais ir tu ;DD

Juste_08 rašė...

O taip :)