BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009 m. gegužės 15 d., penktadienis

Paskutiniu metu nuovargio ir nusivylimo kupinos dienos...
Pavargau.Beprotiškai.Nuo visko...
Šiandien nebuvau mokykloj.Na gerai,buvau,bet ne pamokose.Reikėjo ateiti,nes turėjom repetuoti "sparnus" turėjom,bet nerepetavom,nes buvo tokių,kurių teko ilgai laukti,o per pamoką repetuoti norėjo kiti.Kol laukėm,kol teiksis ateiti kiti mūsiškiai nepertoliausiai nuo mūsų susėdo pusė mano "mylimos" klasės.Nenorėjau,kad jie mane pastebėtų,bet vėliau nusprendžiau,kad man nusispjaut.Tai mano gyvenimas.Darau su juo ką noriu...
Dramoj kuo toliau,tuo praščiau sekas.Net nebėra to didžiulio noro ir jaudinančio repeticijų laukimo.Na tikiuos tai praeis...
Pastebėjau,kad labai padaugėjo mano "nusivylusių" įrašų.Bet rašau tai,ką jaučiu.
Mielai visą savaitgalį nieko neveikčiau,tačiau šeštadienį turim rodyt sparnus ir dar maždaug apie 21val...
Tikiuosi,kad kita savaitė bus geresnė...

2 komentarai (-ų):

Do rašė...

Laikykis. Sėkmės. ^^ (hug)

Juste_08 rašė...

Labai ačiū (hug)