BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009 m. gegužės 25 d., pirmadienis

Kuo toliau,tuo prastesni mano pažymiai iš teksto suvokimo.Nesuprantu,kas nutiko?Niekad teksto suvokime taip prastai nesisekė.O ar jums būna taip,kad tekstą,kurį skaitote norisi suvokti tiesiogiai?Jei tarkim rašoma,kad šypsosi vaivorykštė ji tarytum iš tiesų šypsos?O man taip būna.Man patinka skaityti.Tačiau tie klausimai,o ypač,kai pateikiami taip "suktai",kad atrodo jog atsakymo paprasčiausiai nėra.Norėčiau vėl,kaip anksčiau analizuoti tekstą taip,kaip reikia...
Šiandien nugirdau,kad vienas man brangus žmogus turbūt išeis iš Dramos.Visa širdim viliuosi,kad taip nenutiks.
Nelaukiu rytojaus.Pamokos po pietų,Drama (Nejaučiu,kad per paskutines dienas išpildžiau režisierės nurodymus);po Dramos, skubėsiu į koncertą,kuriame teks dainuoti.Nesijaučiu jam pasiruošus.Nors dainą mokausi dainuoti jau gan netrumpai.
Šiandieninė mintis,kuri sukasi galvoje-mano gyvenimas-beprotiškai keistas.Jis nustumia mane prie pat bedugnės krašto ir paskutinę akimirką, staigiu mostu atitraukia atgal.Tuomet,viskas lyg ir "sunormalėja" ir prasideda nuo pradžių...

2 komentarai (-ų):

Rose rašė...

viskas pasitaisys, pamatysi :P

Juste_08 rašė...

Tikiuos :)