BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010 m. balandžio 4 d., sekmadienis

Sveiki,brangieji,senokai rašiau?Na visų pirma tai sveikinu Jus su atskubėjusiomis velykomis:)linkiu tvirtų margučių,sielos palaimos ir tiesiog gražios bei jaukios šventės. :) Daug kiaušinių prisivalgėt? :D kaip atostogos?Ar buvot kurnors išvykę?
Na,pas mane nieko naujo..Galbūt tiek,kad atgavau kūrybinį įkvėpimą,nors iki pamišimo dar toli:) jei kada norėsit paskaityt mano rašliavonių,sakykit.Dar pabaigiau skaityti Melvin Burgess knygą Saros veidas.Savotiška.Patiko.Dabar vis bandau prisiversti skaityti "Altorių šešėly" bet neprisiverčiu.Vis labiau ir labiau noriu dar kartą nueiti į spektaklį 4.48 Psichozė.Jis paliko man neišdildomą įspūdį.Na dar aišku labai norėčiau pamatyti miuziklą "Chicago".Na nesvarbu.Šiaip aplankė mane tinginys.Aplankė,pažiūrėjo ir lyg koks katinas susirangė ant kelių.Ir tupi.Beveik visas atostogas,neleisdamas man įvykdyti susiplanuotų planų.Daugiau tai tikrai nieko naujo. :) gražaus savaitgalio. :)

4 komentarai (-ų):

Aurimas Nov. rašė...

Putino Šešėliai.. Heh.. Pamenu, reikėjo perskaityt. Įveikiau gal trisdešimt puslapių. Ir numečiau kuo toliau. :D
O jei Tavo, kaip sakai, rašliavonės, atgimsta, norėčiau paskaityt. Jei kils noras nusiųst, lauksiu el.pašte, pasislėpęs už block24aurimas@gmail.com sienų. Akylai stebėsiu. Nenusiminsiu, jei ir nerasiu - nuo tilto nešoksiu ir to pasaulio pabaiga nelaiksyiu. Tiesiog būtų smagu. Įdomu. :)
Gražių Velykų.

Juste_08 rašė...

Bet bent jau 30 puslapių įveikei,o aš net atsiverst nesugebu :D na tikiuosi tie kūrinėliai nors šiek tiek patiks:) o tas atgimimas dar tik sąsiuvinyje ir nepabaigtas:)
Dėkui.Ir tau gražių:))

Greta rašė...

Ta knyga ir priverstinis jos skaitymas mane verčia norėt miegot. :D Galiu girtis tik tuo, jog perskaičiau NET 256 puslapius. :D O šitos atostogos man vienos iš tų, per kurias nieko rimto taip ir nesugebi nuveikt. Bet bent jau pailsėjau. :)

Juste_08 rašė...

Oho.Šaunuolė.Naujas rekordas :DD
Juk atostogos ir skirtos poilsiui.
Svarbiausia ir yra pailsėti :)