BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010 m. sausio 23 d., šeštadienis

Tiesiog tie,kuriuos labai myliu.Žmonės mano autoritetai.


1.Žmogus,kurį labai labai myliu ir kuriam esu dėkinga labiausiai tai mano mama.Ji man pati geriausia ir nuostabiausia.Esu jai labai labai dėkinga.

2.Žmogus,kuriuo galiu pasitikėti.Žinau,kad visada mane supras ir palaikys.Tai mano brangiausioji Agnė.Esi nepaprasta ir spinduliuoji stiprybe.Vienintelė ir nepakartojama mano sesytė:))

3.Krikšto tėveliai - Geriausi Krikšto tėvai visame pasaulyje.Esu Jums labai dėkinga už viską.

4. Režisierė.Šis žmogus man davė patarimų,kurių laikausi iki šiol.Ačiū už visus nuoširdžius pokalbius. Jei ne ji - kažin,ar būčiau taip pamilusi teatrą.

5. Dramiškiai.Patys nuostabiausi žmogeliukai,puikūs kolegos ir draugai.Jei ne jūs Ko gero niekad nebūčiau parašiusi nei NE nei Šanso.Kiekvienas iš jų yra unikalus, su kiekvienu gera.Ačiū jums:))) esat pats nuostabiausias kolektyvas.

6.Draugai. Kiekvieno neminėsiu,bet žinokit jūs - mano stiprybė :)

7. Buvusi pradinių klasių mokytoja Virginija. Jūs esat nuostabi.Puikiai mus išauklėjot.Jus prisiminus širdį pasidaro taip gera.Tikiu,kad dar pasimatysim:)

8.Kunigas Valerijus Rudzinskas.Už stiprybę ir pagalbą žmonėms,kuriems labiausiai jos reikia ir už Jūsų gėrio kupiną veidą.

9.Lietuvių Kalbos mokytoja Jolita.Jūs man mokytojos idealas.

10. Papildomos matematikos mokytoja.Myliu ir branginu jus už tai, kad matematika nebėra baisiausias mano priešas.Už puikias pamokas, supratimą ir atvirumą.

11. Andrius Kaniava.Esat man aktoriaus idealas.Jūsų dainos padeda tada, kai būna labiausiai sunku.

12.Andrius Mamontovas.Puikaus balso savininkas, o svarbiausia žmogus palaikantis organizaciją, kuri ragina pasikalbėti su savižudybei pasiryžusiu žmogumi.

13.Paulo Coelho.Už savitą rašymo stilių ir nuostabias knygas.


Žinoma yra ir daugiau nuostabių asmenybių,kuriuos labai myliu, gerbiu ir kurie yra mano autoritetai,tačiau patys svarbiausi yra šie. :)

2 komentarai (-ų):

Rose rašė...

awww žodžiai glostantys širdį <3

Juste_08 rašė...

Bet juk tokia ir esi:)) mano autoritetas:)