BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009 m. gruodžio 3 d., ketvirtadienis

Dėl ko verta gyventi?

5 komentarai (-ų):

kim rašė...

Gal dėl tobulėjančio gyvenimo?
Dėl to jausmo, kad esi vis tobulėjančio gyvenimo dalimi, galbūt net tokio gyvenimo kūrimo proceso dalimi?
Gal būt čia mano pasakyta per daug sudėtingai, bet kiekvienas matyt turime savo versiją "dėl ko verta gyventi".
Viena iš gana paprastų, bet svarių versijų, tai mylėti ir būti mylimam (o gal nekenčiamam(?)).
Bet čia vėl gi, kiekvienas turime savo interpretacijas "buvimo mylimam" ar "buvimo mylinčiam".
Vienas žmogus gal tai suvoks, kaip "buvimą geru, objektyviu kritiku";
na, o kitas gal - kaip viską atleidžiančiu ir žmonėms atsiduodančiu bei juos remiančiu tarnu.
Yra daugybė galimų meilės ar socialumo, ar naudingumo interpretacijų, mano paminėtos dvi interpretacijos irgi yra geros.
Mes esame skirtingi ir tai nuostabu. :)
Todėl siūlyčiau kiekvienam sugalvoti savąją meilės interpretaciją.
Šioje savastyje, šiame jausme, gali gimti džiaugsmas ir gyvenimo prasmė, o tai ir yra dėl ko verta gyventi. :)

kim rašė...

Beje su tuo pačiu klausimu tema
"Dėl ko verta gyventi?"
http://del-cia.blogspot.com/2009/12/del-ko-verta-gyventi.html
ką tik yra sukurta ir mano puslapy, tai jei norite galite komentarus rašyti ir mano ir šiame puslapy.
Tikiuosi temos autorius neįsižeidė... :)
Dėkoju už geros temos idėją.

Juste_08 rašė...

Atsiprašau,kad tik dabar atrašau.Iš ties gal ir tikrai verta gyventti :) o kad esame skirtingi manau tikrai tikrai yra nostabu :) smagu,ka mano idėja tau buvo naudinga:) tikrai neįsižeidžiau:)

Rose rašė...

Gyventa verta dėl savęs. Vien dėl to, kad mūsų tėvėliai mus atvedė į šį pasaulį esu dėkinga. Jei ne jie būčiau tiek nepatyrusi, neišgyvenusi. Jausti, kad esu ir galiu suteikti džiaugsmą kitiems tai pats nuostabiausias jausmas pasaulyje! Gyventi verta, nes gyventi yra nuostabu (happy)

Juste_08 rašė...

Pritariu jums abiems:)