BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009 m. kovo 29 d., sekmadienis

O vakar lijo.O vakar aš perskaičiau "Veronika ryžtasi mirti".Negaliu pasakyti,ji man patiko,ar ne.Savotiška.Vakar,pagaliau pamačiaus filmą saulėlydis.Patiko.Nors tikėjausi kažko dar daugiau.
Tiesa,nieko nerašiau apie penktadienį.Nors penktadienis buvo nuostabus.Buvau dainuojamosios poezijos šventėje-peržiūroje "Mažoji akacija".Tiesa,su įgarsinimu kartais būdavo problemų.Ačiū,Laura,už patirtus įspūdžius:-)taip pat ačiū ir tau Agne:-).
Ieškojau senų savo rašinių.Gaila,radau tik du ir vienas buvo sugadintas,nes nupiešta širdelė.Įdomu,kas tai padarė. ;D
Na,o šiandien-gyvenimas nauju ritmu.Et,norėčiau gyventi senu,valanda ilgesniu laiku...
Perrašiau kūrinį "šokis" įdomu,kaip jis bus įvertintas?Nors aš manau,kad tai geriausias mano sukurtas kūrinys.Na,gal kiek per stipriai pasakiau,bet juk minėjau tik save:-).O šiaip eilinė diena.Nieko naujo,nieko įpatingo.Diena ir tiek.
Tiesa,vakar,pažiūrėjus žvaigždžių duetus , kartkartėmis pasidarė neramu.Taip,gerai,kad Lietuvoje nebeliko griežtos cenzūros,tačiau nemanau,kad "nusimauti kelnes ir atsisėsti ant tuoleto" yra mandagu.Manau,scena reikalauja daugiau kultūros...
Dar ,mane papiktino tai,kad vakaras buvo skirtas balandžio pirmosios proga...
Juk katik buvo teatro diena ir manau daug garbingiau būtų buvę šią laidą paskirti būtent šiai dienai.Na , tai tik mano nuomonė...

2 komentarai (-ų):

Rose rašė...

O man tai pasirodė juokinga :P

Juste_08 rašė...

Na,man,tai nevisai ;D