BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011 m. sausio 26 d., trečiadienis

Labas!
Kaip gyvuojat?
Jūsų kartais neaplanko jausmas,kad tam tikroje aplinkoje nesijaučiate savimi?Kartais,na gerai,dažniausiai šis jausmas pasibeldžia ir į mano duris.O juokingiausia tai,kad toje aplinkoje esantys žmonės susidaro apie tave nuomonę.Cha.Nėra viskas taip paprasta žmogus negali visur būti vienodas.Juk aplinka mus veikia.Net labai.Tačiau ne apie tai norėjau parašyti.
Šiandien sužinojau,kad mano kūrinys "Šansas" net nepateko į filologų konkursą."Sumažink apimtį,veikėjų skaičių,tegul nebūna tiek daug įvykių,palik tik keletą,kad būtų aiški kūrinio esmė".Dar kartą cha.Jei jūsų "pirmagimis" gimtų su trimis akimis jūs jį užmuštumėt?Man mano kūriniai kažkodėl yra labai artimi.O "Šansas" yra lyg mano pirmagimis su savais pliusais ir minusais.Ir aš negaliu jo koreguoti.Mintys pačios tuomet reiklavo būti išlietos ant popieriaus lapo.Taip taip.Virtuoalus lapas joms nepatiko.O vėliau,kai bandžiau jame kažką patobulinti,ar pakeisti. "Šansas" supyko ir nusigręžė.Taigi jis man brangus toks koks yra.Niekada nevergausiu jokioms nuostatoms,stereotipams ar nuomonėms.Visam pasauliui neįtiksi ir ar to reikia?
Dar šiandien sužinojau (šioje vietoje turėtų būt nustebimo atodūsis) kad pirmadienį skaitovų konkuras.O aš net nežinau,ką deklamuoti.Gal Jūs žinote įdomių,keistų,netradiciškų ar tiesiog Jums labai patinkančių eilėraščių?Jei turite - būtų smagu,kad pasidalintumėt.Išgelbėtumėte mane ir būčiau labai dėkinga.
Iki "Šimtakojo" (Teatrų festivalio) lieka mažiau nei para.Nėra nieko sunkiau,nei matyti pavargusį Režisierės veidą,kuris atvirai sako,jog nepateisiname jos vilčių,nors lūpos ir tyli...
Ech,kad tik viskas būtų gerai...
12os klasės pirmo pusmečio pabaiga.Žinot ką tai reiškia?Žinoma,kad nieko.Ir toliau sėkmingai mažėja mano vidurkis.Na ir kas?Aš tiesiog pavargau,nors ir jaučiu,kad nemokamos studijos tolsta,drauge su svajonėmis,tačiau bent kolkas nieko negaliu pakeisti...
Tiesa, užvakar netekau brangaus augintinio.Vis dar negaliu patikėti tuo,kad daugiau niekada nebepamatysiu mylimo šunelio akių...
Taigi tiek.
P.s. jei kada neturėsit ką veikti,ar šiaip turėsit noro su kažkuo pasirašinėt juste008@gmail .com brūkštelkit:)
P.P.S. jei turit kokių klausimų formspring"as laukia Jūsų.

0 komentarai (-ų):