BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010 m. lapkričio 5 d., penktadienis

Sveiki,
Žinot ką?Vakar supratau vieną dalyką:kad nekenčiu savo muzikos mokytojos.
Jums labai pasisekė,mielieji,kad neteko susidurti su ja,arba vėliau 11-12 klasėj nepasirinkote muzikos...žodžiu man papasakojus jai apie mintis laikyti muzikos egzaminą,ji pažadėjo manęs prie jo neprileisti,o blogiausiu atveju išves man dvejetą,o va tada ne tik apie muzikos egzaminą,bet ir apie jokį stojimą negalėsiu nė pasvajoti ir rasite mane kažkur prie "Maximos" durų meldžiančios išmaldos...
Bet vakarykštis vakaras buvo nepaprastas.Pagaliau susitikau su savo Broliu,kurio buvau nemačiusi bala žino kiek laiko ir jis atvyko pas mane su nuostabiai miela savo žmona ir jie man pasirodė tokie artimi,tarsi pažinočiau juos visą gyvenimą...
O šiandien leidau sau pailsėti ir su mamos palaiminimu nėjau į mokyklą.Nieko svarbiaus,įdomaus nenuveikiau,tačiau pagaliau parašiau laišką:)))
Kai jau tvirtai buvau apsisprendus išeiti iš K.Binkio teatro,tai pasitaikė nuostabi repeticija...
Tiek daug norėjau jums visko papasakoti,o gavosi minčių kratinys...

5 komentarai (-ų):

Do rašė...

Ruzgienė taip sakė? Kodėl ji nenori tavęs prileist prie egzamino?

Juste_08 rašė...

Taip ji.Nežinau,kodėl.Manau tiesiog nenori apsiimti,be to reikėtų daugiau praleisti su manim laiko t.y. klausinėti ir t.t. o juk jai už tai niekas papildomai nemokės...

Do rašė...

Pasakyk jai, kad nereikės, kad mokysiesi savarankiškai ir tiek. Gal leis.

Juste_08 rašė...

Pirmadienį viskas bus aiškiau.Juolab,kad jos pagalbos aš ir neprašau...

Juste_08 rašė...

Dabar jau viskas gerai:)